Výměna, vrácení nebo reklamace zboží

Výměna zboží
 

Pokud máte zájem o jinou velikost zakoupeného zboží, je potřeba vytvořit si novou objednávku a původní objednávku poslat zpět společně s daňovým dokladem - fakturou a s vyplněným odstoupením od smlouvy.

Peníze za původní objednávku Vám obratem vrátíme v zákonné lhůtě do 14-ti dnů. Finanční částka Vám bude vrácena tímto způsobem. Pokud byla objednávka:

  1. placena převodem na účet, bude částka vrácena na stejný účet, ze kterého platba přišla
  2. uhrazena dobírkou, bude částka vrácena na číslo účtu, který je uvedený na formuláři - Odstoupení od smlouvy
  3. placena prostřednictvím platební brány, bude částka vrácena na číslo účtu, který je uvedený na formuláři - Odstoupení od smlouvy

Poštovné zpět do e-shopu si hradí zákazník sám. Je na zákazníkovi, jakou přepravní společnost si na vrácení zboží zvolí. Balíček musí přijít na níže uvedenou adresu.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Vrácení zboží
 

Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí vrátit.

Pro vrácení zboží vyplňte odstoupení od smlouvy.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – vyplněné odstoupení od smlouvy a daňový doklad - fakturu.

Peníze za objednané zboží Vám obratem vrátíme v zákonné lhůtě do 14-ti dnů. Finanční částka Vám bude vrácena tímto způsobem. Pokud byla objednávka:

  1. placena převodem na účet, bude částka vrácena na stejný účet, ze kterého platba přišla
  2. uhrazena dobírkou, bude částka vrácena na číslo účtu, který je uvedený na formuláři - Odstoupení od smlouvy
  3. placena prostřednictvím platební brány, bude částka vrácena na číslo účtu, který je uvedený na formuláři - Odstoupení od smlouvy

Poštovné zpět do e-shopu si hradí zákazník sám. Je na zákazníkovi, jakou přepravní společnost si na vrácení zboží zvolí. Balíček musí přijít na níže uvedenou adresu.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Reklamace
 

Návod a potřebné dokumenty, jak postupovat v případě reklamace zboží, najdete v obchodních podmínkách.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – daňový doklad - fakturu a jeden z následujících vyplněných formulářů:

  1. Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - pokud dodané zboží při převzetí obsahuje vadu
  2. Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění – pokud si přejete zboží reklamovat

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží