OMEZENÝ PROVOZ E-SHOPU - 4.10.2022 - 11.10.2022!!! Objednané zboží bude odcházet pouze prostřednictvím Zásilkovny. V tomto termínu nebude mít kdo přijmout vrácené balíčky. Balíčky s vráceným zbožím posílejte tak, aby došly do 3.10.2022 nebo až od 11.10.2022. Děkujeme za pochopení.

Výměna, vrácení nebo reklamace zboží

Výměna zboží
 

Netrefili jste tu správnou velikost? Zboží není dle Vašich představ a nedělalo by Vám tu správnou radost? Nevadí, máme tu řešení!

Pokud máte zájem o jinou velikost zakoupeného zboží, je potřeba vytvořit si novou objednávku a původní objednávku poslat v zákonné lhůtě 14 dnů zpět společně s daňovým dokladem - fakturou a s vyplněným Odstoupením od smlouvy.

Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.

Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který jste uvedli v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, ujistěte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.

Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tudíž na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte. 

A kam zboží k výměně posílat? Balíček směřujte na tuto adresu:

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:
TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Vrácení zboží
 

Vaše spokojenost je naší prioritou. Zboží zakoupené v našem e-shopu tak můžete samozřejmě bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí vrátit. Pro vrácení zboží, prosíme, vyplňte Odstoupení od smlouvy.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – vyplněné odstoupení od smlouvy a daňový doklad - fakturu. 

Prosíme, zboží nám vracejte v kompletním balení a v čistém, nepoškozeném stavu s originálními visačkami.

Částku za původní objednávku Vám vrátíme na účet, který je uveden v Oznámení o odstoupení od smlouvy. Ať už jste objednávku platili převodem na účet, na dobírku, nebo prostřednictvím platební brány, částku Vám vždy vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů. Prosíme, přesvědčte se, že jste číslo účtu opravdu uvedli a je čitelné.

Poštovné zpět do e-shopu si hradí vždy zákazník sám. Je tedy na Vás, jakou přepravní společnost si pro vrácení zboží zvolíte. 

A kam zboží vrátit? Balíček směřujte na tuto adresu:

TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží

Reklamace
 

Přejete si Vaše zboží z různých důvodů reklamovat? Ani to není problém. Prosíme, postupujte takto:

 

    1. Napište nám na info@trendyshoes.cz, co a proč si přejete reklamovat.
    2. Do přílohy e-mailu vložte fotografie zboží k reklamaci, včetně detailu případné vady.
  • Vyčkejte na naši reakci. Zboží před obdržením naší odpovědi neodesílejte!
  • Po naší domluvě Vám zašleme kód pro bezplatné zaslání zboží přes Zásilkovnu.

 

Bližší návod a potřebné dokumenty, jak postupovat v případě reklamace zboží, najdete v našich Obchodních podmínkách.

Prosíme, zboží nám zasílejte pouze v čistém stavu. Reklamace jinak nebudeme moci z hygienických důvodů přijmout.

Do odeslaného balíku nezapomeňte vložit všechny potřebné dokumenty – daňový doklad - fakturu a jeden z následujících vyplněných formulářů:

  1. Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí – pokud dodané zboží při převzetí obsahuje vadu
  2. Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění – pokud si přejete zboží reklamovat z jiného důvodu

 

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ:

TRENDY SHOES s.r.o.
Ledecká 190
330 11 Třemošná - Záluží